top of page

Een lekkere en gezonde lunch

Even geen inspiratie voor je #ontbijt of #lunch? Dit schaaltje zit vol #voedzame ingrediënten. Check het recept onder de foto.

  • Plantaardige yoghurt (ongezoet)

  • Granola (van Holie Granola of Bamboo)

  • Chiazaad

  • Fruit naar keuze (op de foto: framboos, aardbei en blauwe bessen)

  • Notenpasta

Doe de #plantaardigeyoghurt (circa 5 el) in een schaaltje, voeg de #granola (circa 3 el), #chiazaad (circa 1 el), vers fruit naar keuze en #notenpasta (circa 1 el) (bijv. 100% pindakaas of amandelpasta) toe.

Plantaardige ongezoete yoghurt bevat vaak weinig/geen suiker (check altijd even het label). De granola van #HolieGranola en #Bamboo zijn ook laag in suikers. Prima dus voor een gezonde start van je dag of lekker als lunch!


WortelsenWijn_231121_461.jpg

Hi, leuk dat je er bent!

Ik ben Anke, eigenaresse van Wortels & Wijn, voedings-deskundige en leefstijlcoach. Met Wortels & Wijn bereik je een gezonde leefstijl waarbij gezond en genieten hand in hand gaan. Heb je vragen? Neem dan contact met me op.

Krijg een melding bij nieuws

Bedankt voor je aanmelding!

  • Facebook
  • Instagram

* door het formulier in te vullen, ga je akkoord met het cookie- en privacybeleid. 

bottom of page